Воскресенье, 28.04.2024, 16:07
Приветствую Вас Гость | RSS

КУРСОВЫЕ ОТ МАРИНЫ

2

Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 72
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Маркетинг

МАРКЕТИНГ
 
093 – Мікро- та макросередовища
 
Короткое содержание работ:
 
093 - Мікро- та макросередовище
ЗМІСТ
ВСТУП
1. ПОНЯТТЯ ПРО МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ ТА МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ ФІРМИ
2. ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФІРМУ, ІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
3. ОСНОВНІ ЧИННИКИ ВПЛИВУ ІЗ МІКРОСЕРЕДОВИЩА НА ФІРМУ
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
 
ВСТУП
             Для успішної діяльності підприємства необхідно правильно оцінювати внутрішнє і зовнішнє середовище. Виявлення каналів впливу зовнішнього середовища на основні показники діяльності підприємства дає можливість виробити заходи по пристосуванню підприємства до тих факторів, які діють негативно і максимально використовувати сприятливі фактори. В той же час орієнтування в маркетингу на цільового споживача повинно сполучатися з особливостями мікросередовища фірми і, зокрема, з її ресурсними обмеженнями. Крім того аналіз мікосередовища дозволяє виявити сильні і слабі сторони організації, що також важливо для успішної діяльності підприємства....
 
 
Для заказов:
Телефон: +380665144615
Календарь
«  Апрель 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Novelty сайта
Афоризмы
Гениальность - это всего лишь удачная глупость

Баннер


Интернет реклама

Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter

Регистрация сайта в каталогах, раскрутка и оптимизация сайта, контекстная реклама Реклама в системе обмена посетителями и обмена письмами Реклама сайта OnLinks.ru - Покупка и продажа ссылок

Copyright MyCorp © 2024